Стаття містить роздуми автора щодо ефективності інтеграції предметів природничо-математичного циклу в умовах сучасної освіти. Мета статті у теоретичному обґрунтуванні та розкритті суті поняття інтеграції, передумов інтеграції, функцій інтеграції знань у навчально-виховному процесі.
Три чверті українських підлітків до трьох годин на добу сидять за комп’ютером, граючи в ігри або блукаючи мережею Інтернет, про це свідчать дані експертів Міністерства охорони здоров’я. Таке дозвілля може і зашкодити, і принести користь.
Власники Інтернет-ресурсів і комп’ютерних клубів мають узяти на себе функцію захисту дітей від шкідливої інформації у Світовій мережі, доки держава не розробить ефективні механізми у цій сфері. Таку думку висловив голова Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі Василь Костицький, повідомляє ІА «Наголос».
Безневинна іграшка, чи скринька Пандори? XXI століття — час абсолютно нових підходів у розвитку й вихованні дітей (наприклад, за методиками Глена Домана, немовля можна розвивати практично з колиски). Водночас психологи в паніці: сучасні діти значно випереджають в інтелектуальному розвитку своїх однолітків 5—7-річної давності, а їхні батьки зовсім не беруть до уваги емоційний вік і фізіологічний стан своїх малюків.
Конкурсу сайтів є виявлення та підтримка інтернет-розробників, проекти яких
служать цілям розвитку й популяризаціїосвіти та освітніх закладів серед користувачів всесвітньої мережі.
Конкурс на кращий Інтернет-сайт загальноосвітнього
навчального закладу спрямований на підтримку діяльності сучасного навчального закладу, сприяння
розширенню мережі інформаційних ресурсів для формування єдиного інформаційного
середовища системи навчальних закладів освіти та реалізації регіонального
проекту «Новій Дніпропетровщині – новий стандарт освіти»